Re: ATI Radeon 9700Pro czy Nvidia GeForce FX 5800 ?

Autor: Jacek P. (jpietrus_at_hoga.pl)
Data: Sat 21 Jun 2003 - 13:15:58 MET DST

> ATI Radeon 9700Pro czy Nvidia GeForce FX 5800 ?
***Cenowo R9700 Pro wypada lepiej, nie prawda, ze sa jakies klopoty z
kompatybilnoscia - ma te karte od ponad pól roku i wszystko mi sie
uruchamia. Nie wiem jak stare musza byc gry, zeby nie dzialaly... A juz nowe
gry chodzajak zloto - z rzadna nie mialem problemu - bzdur Ci ktos
naopowiadal. Poza tym karta wypada znacznie lepiej jesli chodzi o jakosc
obrazu w stosunku do nVidii. No i poziom halasu - 5800 to delikatnie mówiac
suszarka do wlosów, a czasem nawet odkrzurzacz!!!! - Slyszalem na wlasne
uszy, wiec moge Cie zapewnic, ze nawet w sluchawkach bedziesz ja slyszal i
to dosc wyraznie - praca przy takim kompie to mordega. Nie jestem jakims
przeciwniwkiem nVidii, ale porównuje obiektywnie obie karty. Zreszta sama
nVidia przyznala, ze karty 5800 to jej pomylka.... Polecam Ati!!!!
Pozdrowienia, Jacek Pietruszczak