Seagate U6 40GB - gwizdze

Autor: Jakub Ziobro (qbusss_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 21 Jun 2003 - 11:38:51 MET DST

Witam!
Przekazuje zapytanie kolegi:

Moj dysk Seagate U6 40GB po niespelna dwoch latach eksplatacji zaczal
wydawac dokuczliwy gwizd. Wydaje mi sie, ze pochodzi on od lozyska
glownego - dzwiek jadnostajny, slyszalny niezaleznie od tego czy cos czyta
czy nie. Sprawdzilem dysk narzedziami SeaTools, ale nic niepokojacego nie
zostalo wykryte. Dysk nie ma badow, sprawuje sie dobrze, tylko ten gwizd
przebija wszystkie wentylatory. W zwiazku z tym mam pytanie: czy to podlega
reklamacji?
Tequila

--
Pozdrawiam,