Re: Dysk twardy

Autor: Tequila (pasko_at_konto.pl)
Data: Fri 20 Jun 2003 - 22:25:42 MET DST

Jarosław Staszak wrote:
> Mam 256 DDR RAM. No al bez przesady. Czy aby obsłuzyć taki dysk trzeba
> mieć nie waidomo ile pamięci?
>
> A swoją drogą jak najlepeij dzielić dyski Twarde na partycje?
> Powiedzmy dysk 120 GB.

najlepiej 5-10GB na system, a reszte jak ci sie podoba. ja mam 5GB i 115GB.
mi odpowiada.
w razie padu systemu tracisz (a pewnie i tak nie dokonca) tylko system. dane
na innych partycjach masz nie ruszone. moim zdaniem bardzo nierozsadnie
podzielilec ten dysk. 100GB na partycji systemowej to troche za duzo.
pozdr. tequila