Re: Ghost i Novell Netware

Autor: Michal Kawecki (kwinto_at_2com.pl)
Data: Fri 20 Jun 2003 - 21:19:50 MET DST

Użytkownik "urszula" <rufusek_at_op.pl> napisał w wiadomości
> witam,
> mnie tez interesuje ghost. przegralem partycje rozruchowa na drugi
> dysk. byl 10gb, teraz jest 20gb. wszystko niby ok, ale win200 nie
> loguje uzytkownika. powraca do ekranu logowania. czy czegos nie wiem?

249321 - Unable to Log on if the Boot Partition Drive Letter Has Changed
http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;EN-US;249321

Wykonaj fdisk /mbr. Ale uważaj - jeśli masz dyski logiczne NTFS, to jest
to niebezpieczne i grozi ich utratą. Bepieczniej jest usunąć podpis
dysku poleceniem "Clear sig" spod programu BootIt, który notabene
polecam zamiast Ghosta.

M.