Re: Grzejący się Athlon XP 2000+

Autor: efesjan_at_op.pl
Data: Fri 20 Jun 2003 - 19:43:10 MET DST

> Temperature taką masz oczywiście przy zamkniętej budzie? A zdejmij i
> zobacz o ile spadnie temperatura. Może masz po prostu złą cyrkulacje
> powietrza w środku (źle ułożone taśmy, brak nawiewiu z przodu, zbyt
> słaby wiatraczek wyciągający.. itd) - wtedy to żaden super cooler Ci nie
> pomoże, bo będzie on co najwyżej mieszał te gorące powietrze w wewnątrz
> obudowy.

Niestety zgadza sie... w zamknietej budce sobie siedzi, ale ja go z tamtad
raczej wypuscic nie moge, bo do okola meble wraz z biureczkiem pieknie
zawalone, wiec komp stoi pod biorkiem i obawiam sie, ze w chwili wiekszego
podniecenia jakims ewenementem na ekranie moglbym wcisnac do srodka moja
nozke...
Mam nadzieje, ze nie przeszkadza mu zapach moich pobliskolezacych stop ;-)

Ale zaraz sprawdze o ile spadnie... i dorzuce mu jednego wenta. Tylko nie
wiem, czy nawiew z przodu, czy odwiew z tylu. Bo ten z przodu, to pewnie da mi
tylko pade dB wiecej, a 0 stopni mniej. Ale sprawdze.