Re: R9100 - kwestia zasilaczy - czy aby nie przesadzona?

Autor: Peterphk (peterphk.no-fq-spam_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 20 Jun 2003 - 18:02:25 MET DST

> to fakt ale wiele osob kupuje te zasilacze na allegro i nie slyszalem zeby
> komus padl BTW poserwisowy to czesto wyjety ze starego kompa przetestowany
> zasilacz sprzedawany z gwarancja 3 miesieczna. A jakosc wykonania i uzyte
> podzespoly pozostawiaja codegena daleko w tyle.

Nie zebym sie czepial, ale na codzien mam stycznosc z zasilaczamu ktore
wracaja z serwisu. Przewaznie sa tak slabe, ze nie nadaja juz sie zeby dac
je do jakiegos lepszego sprzetu bo poprostu nie daja rady (wylaczaja sie,
nie trzymaja napiec). Nie wydaje mnie sie:), zeby te bardziej firmowe
zasilacze ktore wrocily z serwisu byly duzo lepsze niz nowe noname'y ...