Problem z czytnikiem kart COMPACT FLASH

Autor: Strażak <Ž (strazak_at_neostrada.pl)
Data: Fri 20 Jun 2003 - 17:51:22 MET DST

Witam

Juz zglupialem do reszty chyba....
Siedze pare godzin i nie moge skopiowac fotek zrobionych cyfrowka z karty
CF.
Swiezo co zainstalowalem WinXP na plytce nforce2 z usb2.
Nie wiem jak zainstalowac drivery do usb2 i chyba dlatego mi nie chodzi CF.
Drukarka mi na usb chodzi a czytnik CF nie.
W instrukcji do plyty glownej jest napisane ze aby sciagnac sterownik do
usb2 nalezy wybrac WINDOWS UPDATE i tam odpowiednia aktualizacje
oprogramowania. niby sciagnalem ale efekt zaden.

moze w biosie trzeba zmienic jakies ustawienia? mam usb v.1.1.+2.0 i enhance
usb2 czy cos takiego

POMOCY :)