MSI Neo i865P+kartyAGPx8=same problemy

Autor: cometa (cometa_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 20 Jun 2003 - 17:40:06 MET DST

Witam,
posiadam 2 nowe plyty glowne MSI Neo i865P AGPx8 na tych plytch byly
testowane nowe karty graficzne Prolink GF4 Ti4200 AGPx8 oraz WinFast
TI4200 AGPx8. Zasilacz jest 350W do P4. Problem jest taki ze karta
Prolink chodzi pod winda pod grami 3d sie wiesza lub jest czarny ekran a
monitor informuje o zbyt niskiej czestotliwosci wysylanej przez karte, a
z Winfastem taki,ze bois daje dzwiekowy komunikat POST 4xkrotki a na
ekranie sieczka z obrazu a czasami czarny ekran.Z kartami na AGPx4
wszystko jest dobrze, testowalem mx440 i radeona9100. Sterowniki sa
dobre, plyty, pamiec. Co z tym agpx8 3.0 napiecie ma byc 0.8 a nie 1.5.
Po czym poznac jakie ma napiecie karta. Moze tu jest konflikt, moze te z
AGPx8 maja wyzsze niz 0.8, kurde sam nie wiem.
Moze zasilacz mam zaslaby moze 400W powinien byc. Z tego co wiem plyta
jest DualDDR, musza byc 2 pamieci czy moze byc jedna.
Co robic ???
pozdrawiam