R9000 - PROBLEM

Autor: Adam (ineluki_at_NOSPAM.gazeta.pl)
Data: Fri 20 Jun 2003 - 17:43:39 MET DST

witam

Mam następujący problem
kupiłem sobie radka 9000 sapphire 64 MB
chciałbym sprawdzić czy ma on 64 bit
czy 128 bit(nie dali mi instrukcji więc
nic o tej karcie nie wiem)
  w archiwum grupy przeczytałem
że jeśli radek ma 4 kości pamięci tylko po
jednej stronie to jest 64bit-owy
a jeśli ma 4 kości po jednej stronie
i 4 po drugiej to jest 128bit-owy
czy to wystarczająca metoda na sprawdzenie
ilości bitów czy może nie?
Jeśli nie to proszę o pomoc, jak można to
sprawdzić

Drugi problem wygląda tak zamówiłem
sobie tę kartę w sklepie internetowym (WGK)
w ofercie w opisie karty na ich stronie

pisało tak:
Sapphire ATi Radeon 9000 64MB DDR TV-out/in

a w karcie gwarancyjnej pisze tak:
VGA Sapphire ATi Radeon 9000 64MB VIVO

Może moje pytanie wyda się głupie ale ja się
na tym za bardzo nie znam - co to znaczy
"TV-out/in" i "VIVO" jaka jest między tym różnica
czy to znaczy że wcisneli mi jakiś inny (gorszy?) model
karty niż zamówiłem?

Proszę o pomoc

                     pozdrawiam - Adam