Re[2]: Jak spowolnić wiatrak w zasilaczu?

Autor: Łukasz Bolesta (duh666_at_wp.pl)
Data: Fri 20 Jun 2003 - 16:52:20 MET DST

a bzdura...
Ja uzywam "opornik" caly czas jak i wieeelu ludzi... Co to za
filozofia? Istnieje jeszcze pojecie nazwy zwyczajowej i "slangu"..
Poza tym jak juz sie mamy czepiac to opornik jest nazwa rodzima i to
wcale nie tak idiotyczna jak "zwis meski sredni" w roli krawata...
I rozumiana duzo lepiej przez laikow tematu
A rezystor wywodzi sie z jezyka angielskiego..
Zreszta kazdy sobie... Mozna by sie tu klocic godzinami..
Napiszcie do Miodka ;) - on przynajmniej jet ekspertem w kwestii
jezyka..

--
Pozdrrawiam!
Łukasz Bolesta                            nospamduh666_at_wp.pl