Sprzęt czy winda? Kto winien?

Autor: ex (ex_runner_at_NOSPAM.gazeta.pl)
Data: Fri 20 Jun 2003 - 16:37:47 MET DST

Na innei grupie zamieściłem:

"Sprawa niebanalna - podrzucono mi kilka elementów do złożenia maszyny do
pisania - Pc chips M726 (BXcel pc 100), PII 266, ramu 32, twardziel - jakaś
0,8 Quantum i 3,2 IBM mam dostać do tego mam kilka grafik do wyboru (AGP lub
pci)
poskładałem i
w dosie chodzi (ładuje sterowniki i hula nawet nieźle)
stare instalacje windy95 i 98 ignoruje - wiesza sie zarówno w trybie
normalnym jak i awaryjnym ale sm wiersz poleceń odpala sie bez problemu,
nowa instalka wiesza sie po odpaleniu końcowego okna witamy -pierwsza
instalacja win9x ....
Pamiec przetestowana - ustawienia w biosie wolniejsze nie moga byc , grafika
juz zwykla S3 trio32...
Kopnąć go?
(wszystkie windy to wersje nowsze SE i do tego oryginalne)
Zawsze mialem o PCshicie złe zdanie i nie korzystalem ale teraz musze coś z
tym zrobić.
POMOCYYY
ex"

No i okazuje sie po przejrzeniu bootlog.txt że ebios nie ładuje się - a więc
chyba wina sprzętu - błąd biosu
Może ktoś wie co w danym przypadku zrobić - wersja biosu z 98 roku a
najnowszy dostepny z 99 jednak czy zmieniac? Czy to cos da?
ex