podczas uruchamiania sie systemu wyskakuje mi error 0xE0

Autor: rafi (zr_at_2com.pl)
Data: Fri 20 Jun 2003 - 16:18:47 MET DST

witam
Podczas uruchamiania sie pierwszy raz sytemu (linux) wyskakuje hasło error
0xE0
 (moze przestawiłem i powinno być 0x0E). I na tym bootowanie zaprzestaje.
Wydaje mi sie że to jakiś hardwarowy problem bo instalacja linuca
(smoothwall) przebiegła bez zastrzeżeń.
Komputerek/serwerek to AMD 300, na płycie Epox, a i dziesięcioletni dysk
Maxtor 200 MB.
Co za grzyb ???
prosze o podpowiedzi bo na mój gust do HDD ...

rafal