Dysk twardy

Autor: Jarosław Staszak (jstaszak_at_elka.pw.edu.pl)
Data: Fri 20 Jun 2003 - 12:06:10 MET DST

Niedawno zamontowałem dysk twardy maxtora 120GB i podzieliłem go na dwi
partycje 100GB i 20 GB. Jest to mój drugi twardziel w systemie. Mam
pewien problem z tym dyskiem. Otóż gdy wchodzę na druga partycje (używam
winXP) tą 100GB to komputer strasznie zwalnia. Explorer pochałania 99%
mocy obliczeniowej procesora. Jaka może być tego przyczyna? Gdy
przęglądam inne partycje wszystko jest Ok.

Jeśli ktoś się spotkała z takim problem to proszę o pomoci ewentualne
wskazówki