Re: Drukowanie LPT na USB - możliwe???

Autor: Donik (Donik_at_alfa.terramail.pl)
Data: Fri 20 Jun 2003 - 11:29:14 MET DST

karweta_at_poczta.onet.pl naskrobal(a):

Herzlich willkommen ;-)

Nie tylko, że możliwe, ale nawet zupełnie proste.
1) Udostępnij drukarkę (jako sieciową) pod nazwą "nazwa"
2) Wpisz w wierszu poleceń
net use lpt1 \\nazwa_komputera\nazwa_drukarki

Na 100% działa to w NT (z tym, że oczywiście drukarka nie może być na USB, ale np. porcie
szeregowym lub "klasycznie" sieciowa) i 2000, Xp nie dotykam ;-) ale pewnie też pójdzie.

> Tak- musisz zmienić program księgowy lub drukarkę:)

Nic z tych rzeczy nie musisz zmieniać. Ewentualnie możesz wyłączyć lpt w biosie.

Ależ nie ma za co :-) BTW: jakby lekko NTG :-)

--
Pozdrawiam,   Donik
"All you need is love" (The Beatles)