spalona plyta czy bios, moze procesor? abit bx133-raid

Autor: PAWi (paweljakub_at_tlen.no-spam.pl)
Data: Fri 20 Jun 2003 - 11:31:19 MET DST

Witam

Plyta: 1biy bx-133-raid
procek: pentium III-650

Instalowalem sobie linuxa i przy kompilacji jadra wlaczyl mi sie alarm na
plycie i po kilku chwilach plyta wylaczyl mi sie sprzet...Okazalo sie ze
wiatraczek na procku sie rozwalil... Po ponownym wlaczeniu wszystko sie
wlaczylo, oprocz obrazu. No to wylaczylem wszystko, wyjalem pamiec i
wlaczylem ponownie. Nawet nie zapiszczal ze nie ma pamieci. I tu nasuwa sie
pytanie... rozwalil sie bios? plyta? czy procek? Jak sadzicie moze ktos mial
cos podobnego.

Pozdrawiam
PAWi