Soltek Sl-75drv5-c HELP NEEDED !

Autor: DeV\(oted\) (piotrzaj_at_post.pl)
Data: Fri 20 Jun 2003 - 09:54:29 MET DST

Witajcie...

Mam tu taki mały problem od wczoraj i mam nadzieje ze ktos z Was mi
pomoze...

Mam solteka sl-75drv5-c który ktoregos pieknego wieczoru (wczoraj god
damm... :/ ) padl. Nie moge uruchomic kompa.. To znaczy uruchamia sie ale
nie wchodzi do biosu czy cos w tym stylu. Beeper wydaje jakies smieszne
sygnaly dzwiekowe. Na strone Solteka nie moge wejsc, a w instrukcji nie ma
zadnych informacjach o sygnalach beepera na poszczegolne bledy. Pamiec jest
wporzo, karta graficzna tez, tylko nie wiem teraz czy padl procek czy tez
bios. Kolega mowil ze bios mogl sie rozprogramowac i trzeba bedzie go od
nowa "zalozyc'. Potrzebna bedzie do tego druga taka sama plyta. Ja jednak
nie jestem pewien do konca czy to bios czy po prostu procek. Mial ktos cos
podobnego ? Zna ktos sygnaly o bledach dla tego solteka ? W jaki sposob
mozna sprawdzic dokladnie czy to bios padl czy tez procek ?

Plz for help
dzieki z gory