Odp: Chce postawić ftp

Autor: Paweł (bez.fm_at_poczta.fm)
Data: Fri 20 Jun 2003 - 09:17:18 MET DST

Użytkownik Wonder <wonder34NOSPAM_at_poczta.fm> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:bctghf$ca5$1_at_atlantis.news.tpi.pl...

> Trochę prostszy w obsłudze jest GulidFTPd http://www.guildftpd.com/ . Jest
> bezpłatny, ma spore możliwości.
>
> Wonder

bardoz prosty w obsłudze i z funkcjami o ktrych piszesz jest nite
serrver- Znajdziesz go w downloaddzie na stronie www.chip.pl
Ale Czy masz napewno masz stały IP=-? Bo na wewnętrznym nici z
postawienia takiego serwera. A napewno dla Ciebie.