Odp: Jaka nagrywarka CD?

Autor: Paweł (bez.fm_at_poczta.fm)
Data: Fri 20 Jun 2003 - 09:14:40 MET DST

Użytkownik Marcin <marcell21_at_interia.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:bcte9h$rlo$1_at_nemesis.news.tpi.pl...

> Użytkownik "Lukasz" <woocashx_at_go2.pl> napisał w wiadomości
>
> Jak masz trochę więcej kasy to Plextora. A jak mniej to LG52x (ja używam i
> jestem bardzo zadowolny)
> pozdr
> Marcin

]
też polecam LG- nagrywam już wkrótce minie dwa lata, - i chodzi
idealnie.
wbrew opiniom
Pytalem ostatnio w serwisie autoryzowanym czy te napedy są aż takie
złe jak to mówią wszsycy
i okaząło sie że do servisu trafiaja glównie z zakurzonymi
czytnikami.
A dlatego tylu na nie narzeka bo poprostu 80% kupującyh wybiera własnie
LG ewentualnie coś samsunga
a tych pozostałych co ma 20% i to różnych firm sie nie odzywa albo odzywa
sie 1:100 i dlatego uchodzą za bezawaryjne.
a tak nie jest.
Oczywiście sa marki pewneijsze i cenione - chociażby ten w/w/ plextor-
ale za tą sume można kupić przynajmniej ze dwie LG.