Re: zestaw i radeon

Autor: Witiia (KASUJwitiia_at_o2.pl)
Data: Fri 20 Jun 2003 - 00:14:34 MET DST

> Też kiedyś myślałem jak Ty i kupiłem radka 8500le dokładając go do PIII
500
> :). I się dziwiłem, że NFS HP2 się wlecze :).

Ja się też zapytam, bo mam obecnie Durnia 900 i GF2mx400. Myślałem o zakupie
w niedalekiej przyszłości właśnie Radka 9100, ale czy może nie warto
dopłacać i R9000 będzie wystarczał? Procka nie mam zamiaru zmieniać, bo mi
do codziennej pracy wystarczy, a grafika przyda się szybsza co by niektóre
giery lepiej chodziły. Dzięki za odpowiedzi

--
// Pozdrawiam lub nie - kto jak woli :)
// Witiia