Re: Jakie kryteria musi spelniac komp..........

Autor: Lukin (mario07_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 19 Jun 2003 - 23:29:58 MET DST

Użytkownik "Radoslaw Sokol" <rsokol_at_magsoft.com.pl> napisał w wiadomości

> Płyta główna musi obsługiwać tę funkcję i musi być ona włą-
> czona (czasem robi się to zworką na samej płycie, a zawsze
> w BIOSie).

W moim przypadku płyta MSI 6380 + Athlon 1,4 GHz, zasilacz Megabajt 300W też
miałem sporo problemów aby to uaktywnić. Na początku powłączałem wszystko
( bios&win ) i nic..., później dopiero znalazłem na płycie zworkę która
była odpowiedzialna za właczanie za pomoca myszki/klawiatury i zaczelo
dzialac ale nie za pomoca kombinacji klawiszy jakie ustawia sie w biosie -
ale tylko za pomoca klawisza "wake up" ( choc mam rowniez klawisz "power")
na mojej klawiaturze (no name). Do tej pory jednak nie udalo mi sie ustawic
aby komp uruchamial sie za pomoca myszki. Tak wiec probuj dalej bo wydaje mi
sie ze powinno zadzialac, poniewaz moj MSI ma juz ponad 2 lat i jak widac
na nim dziala.