D700 ======> A 1600 XP+

Autor: wuj (wujek_81_at_wp.pl)
Data: Thu 19 Jun 2003 - 23:21:25 MET DST

Witam
    Jak na razie mam Durona 700 na Solteku 75 KAV, GeForce II MX 32MB RAM,
256 MB SDRAM, HDD 30 GB i mam okazje kupna Athlona 1600 XP+. Mysle ze okazja
bo za 120zł. I zastanawiam sie czy po zmianie samego proca odczuje róznice w
szybkości pracy kompa i czy bedzie ona zauważalna. Domyslam sie ze mimo iż
Athlon jest taktowany 1,4 Ghz nie bedzie on chodził dwa razy szybciej od
Duronka. Kompa używam głównie do codziennej pracy ( niezbyt wymagajace
programy, no moze niektóre), buszowania w sieci...

pozdrawiam
 Ł.

ps
Mam tez na Duronie wentylator Colorful S462-06B625, wiec chyba przy zmianie
proca mógłbym nowego schłodzić tym wiatrakiem. Ponoć działa z A 1800 XP+...