Jakie kryteria musi spelniac komp..........

Autor: ....::::gRoT::::.... (roki-kulesza_at_wp.pl)
Data: Thu 19 Jun 2003 - 20:24:04 MET DST

........zeby mozna go bylo wlaczac za pomoca myszki lub klawiatury??Mam nowa
plyte MSI KT4V, obudowe ATX. W biosie wlaczane funkcje Wake on any key oraz
Wake on mouse. Mam roznwniez wlaczaone ACPI. Posiadam zwykla klawiature
Chicony oraz przewodowa myszke optyczna Xpower. Komp jest wylaczony naciskam
myszke ile sie da najpierw jeden przycisk trzymam pozniej drugi pozniej dwa
naraz i nic. Na klawiaturze trzymam spacje naciskam kombinacje klawiszy od
CTRL-F1 do CTRL-F12 , naciskam przycisk budzenia i nic!!!NIe wiem co mam
zrobic kumpel tez ma podobny sprzet i tez mu nie hula.Z gory dzieki zapomoc
pozdrawiam!!