Re: epox 8rda3+ warta uwagi?

Autor: tereu5_at_poczta.onet.pl
Data: Thu 19 Jun 2003 - 18:39:26 MET DST

Witam !!!
Ogolnie Epox to bardzo milutkie plyty (8RDA+ rownierz)
Jestem szczesliwym posiadaczem RDA3+ wiec...........

Od poczatku...

na plus
- w pudeleczku kabelki okragle do HDD i CD,
- dobra szczegolowa instrukcja (ale kmalo kto teraz czyta ;p)
- chlodzenie obu mostkow
- mozliwosci o/c zaj*** (mnozniki,dzielniki,timingi pamieci, napiecia
VDD,AGP,CPU,DDR)
- stabilna
- nForce 2 ultra (oficjalne wsarcie 400FSB, 8RDA+ tez lecz "mniej
oficjalnie" :D)
- kontroler SATA,
- 2 karty sieciowe,
-bajer z wyswietlaczem (gdy sa jakies problemy daje znac "swoim kodem" cos ala
MSI i jego diody......(gdzies czytalem ze mozna zmienic ze bedzie temp proca)

na minus

-brak okraglego kabelka do FDD (mogli juz dodac ;p)
- radiatorki na mostki ..hmm...jezeli sie zajmiemy o/c to radze zmienic na cos
wiekszego lub chlodzic wiatraczkami
- niby dzwiek (bo nie SS tylko CMedia, ale ja tam nie odczuwam roznicy (nie
jestem audiofilem i do MP3, grania, filmow wystarcza)

Ogolne wrazenia...rzeczywiscie plytka sprawuje sie doskonale.Nie ma problemow
z instalacja, uzytkowaniem. Mnostwo opcji konfiguracyjnych (zreszta to
Epox :))...mam w tej chwili puszczonego proca na 11,5 200 i smiga
wysmienicie. Podobno problemiki sa z pamieciami Kingston HyperX (nie mam -nie
wiem dokaldnie). Ja polecam Twinmoss 333 (kreca sie spokojnie na 200 MhZ) A
jeszcze jedno , gdy podkrecac proca bedziesz zaopatrz sie moze lepiej w
zasilacz "lepszej marki"(ale to problem ogolnie znany ,nie dotyczy tylko tej
plyty).
Niby na tyle

POzdrawiam

TeReU5