Re: Bezpieczny cooler na Athlona XP 1800

Autor: ArturN (artentech_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 19 Jun 2003 - 16:26:18 MET DST

Użytkownik "Hawix" <hawix_at_op.pl> napisał w wiadomości

> 1. Zaczerniony sticker to nie normalna rzecz, poniewaz takie egzemplarze
nie
> podlegaja gwarancji!

Eeee, mój egzemplarz wymienili-choć w sklepie mówili tak jak Ty.

> Jaki cooler dziala napewno sprawnie?
> Słyszalem cos o miedzianych wkladkach, ktore eliminuja srebrna paste oraz
> nie powoduja ukruszen.

Ja mam Titana (osławionego na grupie:-), choć wolałbym coś innego, bo na
A1.8 0.18 ma 55 stopni w iddle. Ale taka temperatura w żaden sposób nie
wpływa ujemnie na procesor. Polecam jakiegoś np.CoolerMastera. Podkładka pod
radiator faktycznie pomaga uchronić proca przed ukruszeniem, ale dla
chcącego nic trudnego, niestety. Prawdą jest jednak, że po jej założeniu
temp. procesora może obniżyć się o 2-3 stopnie.
PS.Mam taką miedzianą podkładkę (coppershim), ale nie założyłem. Dlaczego?
Wolę nie zdejmować już radiatora-prześladuje mnie pech:-(

--
Pozdrawiam
ArturN