Re: TV-out i problem

Autor: siwyy (siwyy_at_gadka.pl)
Data: Thu 19 Jun 2003 - 14:43:29 MET DST

Użytkownik "Artur Starz" <artur_at_mail.argos1.com.pl> napisał w wiadomości

Witam

> Ja teraz mam też najnowsze i właśnie trzeba przestawiać żeby nie było
> czarnego obrazu z avika na TV tylko na monitorze - i o to mi chodziło w
tym
> pytaniu....

U mnie przy 43.45 przy zwyklym klonowaniu tez nie ma obrazu w odtwarzaczu na
TV. Ale przy jakis starszych sterach dzialalo to bez problemu.
Moze zastosuj to co ponizej zaproponowalem.

> przegladania
minimalizowac okna odtwarzacza). Wystarczy wlaczyc klonowanie i w rozwijanym
menu w ustawieniach gf4

pozdrawiam
siwyy