MSI KT3 Ultra-ARU vs Athlon XP 1700+

Autor: Chudy (jacyj_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 19 Jun 2003 - 11:57:55 MET DST

 Witam

Nabyłem procka jak w temacie z serii DLT3C, z siódmego tygodnia. Niestety
BIOS płyty zmienia automatycznie zakres napięć dla danej serii prcków, no i
dla tegoż ustawił od 1,475 do 1,6 volta. Proc kręci się na tym napięciu max
13 x 150, a to mnie nie zadawala. Podejżewam że jeżeli bym miał możliwość
zwiększenia napięcia to poszedłby na więcej.
Zna ktoś jakieś lekarstwo na tą dolegliwość? Dodam że mam najnowszy BIOS dla
tej płyty (5.7).
Dzięki za wszelkie info.

--
pozdrawiam