UWAGA Help

Autor: Chris (zaratustra6_at_wp.pl)
Data: Thu 19 Jun 2003 - 12:01:14 MET DST

Witam szanownych grupowiczow.
Posiadam karte RealMagic Hollywood Plus (starszy model) , nie mam driverow
do XP , sciagnole je ze strony producenta SIGMA Inc. ale dalej JEST KONFLIKT
urzadzen ! Zmienilem slot PCI i dalej jest konflikt , zainstalowalem nowe
detonatory (najnowsze) do GF4 MX440 i dalej to samo - mimo iz pisze ze
"karta nie kozysta z zadnych zasobow" to wiem ze dziala bo filmy smigaja
(nawet 5 otwartych na raz filmow) ? poradzcie jak pozbyc sie konfliktu ?!

P.S. wczesniej zmiana ustawien w karcie ( byl sterownik instalowany do win
NT z plyty ktora dostalem do karty) powodowala restart komputera !?

z gory THX za sensowna pomoc .

PS2 nie dosylajcie mnie do stron bo te zrodla juz sprawdzilem... mam
wszystkie stery ze strony Sigma Inc.