Re: Kupiłem Chieftec'a i też jestem happy :-)

Autor: Szymon Osiecki (mooscimol_at_wytnijto.o2-pl)
Data: Thu 19 Jun 2003 - 11:34:49 MET DST

Wojtas napisał(a):

> Nie prawda.

Sugerujesz, że okłamuję sam siebie ;-)???
Powtórzę: miałem oba zasilacze i przy takim samym obciążeniu wersja
Dual-Fan jest cichsza, bo wentylatory wolniej się obracają.

> Jak wolno sie kreci jeden wiatrak to jest ciszej niz przy dwoch.

Ja mam w tej chwili w obudowie 6 wentylatorów i założę się, że każdy
wentylator @2000RPM zamontowany w obudowie (no chyba że to będzie jakiś
PAPST) będzie głośniejszy od mojego całego komputera.

--
Pozdrawiam,
 Szymon                       mailto:mooscimol[at]o2[dot]pl