Re: Kupiłem Chieftec'a i też jestem happy :-)

Autor: sesam (sesam22_at_interia.pl)
Data: Thu 19 Jun 2003 - 11:26:31 MET DST

Użytkownik "Szymon Osiecki" <mooscimol_at_wytnijto.o2-pl> napisał w wiadomości

> Miałem 202, teraz mam 302 i wentylatory kręcą się w tym drugim ~200-300
RPM
> wolniej i nawet mimo faktu, że pracują 2 wentylatory, to wersja Dual-Fan
> jest cichsza.
>
> --
> Pozdrawiam,
> Szymon

Powiem szczerze, że wentylator lekko słychać, ale świst jest równomierny i
nie ma cykania. Być może trafiłem na dobry cooler. Jak na razie nie
narzekam, ale cóź można mówic po jednej dobie od zakupu. Nie otwierałem go
jeszcze, więc nie wiem, jak wykonanie wenątrz wygląda, ale za pewne składany
jest w Chinach lub Tajlandii, więc cóż się dziwić, że może być coś krzywo
założone. Przecież w końcu skośne oczka go składały ;-)) Fakt jak jest
wyłączony, to się grzeje. Zapewne wina przetwornicy STAND BY. Ogólnie jestem
happy :-))))))
Kupiłem go w www.chieftec.pl Wczoraj zamówiłem, dziś dostałem :-)) Szybko,
sprawnie i miła obsługa. Koszt to 199 pln i 23 za szybką paczkę. Tak jak
pisałem, nie wiem jak inne zasilacze trzymaja napięcia, ale skoro jest
dobrze zabezpieczony, to mogę spać spokojnie, a chyba oto chodzi. mam zamiar
kupić Radeona 9000 wiec czas pokaże co wart jest ten zasilacz

Krzysiek