Re: Serwer- H E L P ! ! !

Autor: Marcin Wojtczuk (fvfalse_at_hakerzy.zmroku)
Data: Thu 19 Jun 2003 - 11:09:28 MET DST

marcus075 claimed:
> Hmmm. Znajomy prosił mnie już jakiś czas temu o "złorzenie na kartce"
> serwera do jego firmy (faktycznie firma jest jego ojca:). Sieć obecnie
> składa się z ponad 100 kompów [co oni tam robią?].

Dopóki się nie dowiesz co robią nie pytaj na grupach.

> Dotychczas nie było
> serwera ale zaszła potrzeba zakupienia go [jakieś większe zlecenie].

I co on ma serwować ?

> Proszę
> o pomoc, nie wiem od czego zacząć. Najlepiej gotowe konfiguracje. "Cena nie
> gra roli" (takiemu to dobrze...). Wymaganie: szybkość i maxymalna wygajność.

Wydajność i szybkość w czym ? A o pewności działania nikt nie myśli ?

> Proszę o pomoc!

Pomóż nam pomódz sobie, nie każ z siebie wyciągać informacji - podaj je a
zapewne dostaniesz odpowiedź.

--
     [ http://www.stringi.com/viper/ ]
 FastViper (at) poczta (dot) onet (dot) pl