Co zrobic z uszkodzona plyta gowna?

Autor: Pawel Nowak (bimbuszek_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 19 Jun 2003 - 09:26:52 MET DST

Witam,

Mam w szafie plyte glowna ECS K7VZA (czy jakos tak...)
Swego czasu, zakladajac wentylator, bardzo niefortunnie przecialem chyba
sciezki prowadzace od procesora do pamieci. Po prostu za mocna docisnalem
metalowy zaczep do plyty i...
Jak wloze do niej procesor i wlacze, to piszczy tak, jakbym nie wlozyl
pamieci.

Teraz mam nowa plyte, ale zastanawiam sie czy mozna jeszcze jakos
zagospodarowac ta stara. Pytalem w jednym serwisie, to mi powiedzieli, ze
naprawianie przecietych sciezek absolutnie nie wchodzi w gre... :(

No i nie wiem, czy wynosci ja na smietnik, wyrywac scalaki, czy moze
probowac gdzies ja jeszcze naprawiac...
Jak myslicie?

Pozdrawiam,
PN