Re: Kupiłem Chieftec'a i też jestem happy :-)

Autor: lord (lord_pander_at_wp.pl)
Data: Thu 19 Jun 2003 - 08:47:46 MET DST

z postu "codegen 300W morderca"
"Akcja nr. 2
Normalny dzień pracy. Cisza, spokój. Nagle telefon "słuchaj, pisałem coś w
Wordzie i nagle mi wszystko zgasło". Idę, sprawdzam, znowu Codegen śmierdzi.
Rozbabrałem, wymieniłem. Odpalam - zasilacz kręci, ale płyta ani mru mru. No
to siup kompa na warsztat. Znowu kilka godzin testów. Przeżyła mysz i napęd
CD-ROM. Reszta poszła do piachu: płyta MSI, Pentium III 500 MHz, Maxtor 40
GB, 2 kostki pamięci, karta graficzna, muzyczna, sieciowa, klawiatura,
flop."

mysle ze megabajt tez by zareagowal podobnie jak bys podlaczyl troche wiecej
urzadzen