Re: przegrzewa sie cos czy ki ch.... ?!

Autor: kris_papa (kris_papa_at_hotmail.com)
Data: Wed 18 Jun 2003 - 23:33:14 MET DST

> pewnie sie procek przegrzewa. Sprawdz czy dobrze do niego dolega radiator.
> Druga mozliwosc to karta graficzna, ale to pierwsze to na 90%.

dzieki,

No i sprawdzilem - wszystko jest OK, radiator wydaje sie przylegac idealnie.
Grafika jest zintegrowana wiec nie wydaje mi sie zeby z nia bylo cokolwiek.

 Najgorsze to to ze nadal nie chce sie wlaczyc - chociaz minelo juz ok. 5
godzin.

Gdzie moge znalezc opis tych dzwiekow ostrzegawczych ktore wydaje?

Pozdrawiam