Re: Wyciszenie i chlodzenie dysku

Autor: Wojtas (wojtas9988_at_wp.pl)
Data: Wed 18 Jun 2003 - 22:45:35 MET DST

Użytkownik "Sniper" <sniper10000_at_NO_SPAM.poczta.onet.pl> napisał w
wiadomości news:bcqi8d$ej0$1_at_news.onet.pl...

> Anodowanie powiadasz. Hmmm... no dobra. Jeżeli faktycznie masz dostęp do
> takiej technologii, to nie rozumiem dlaczego od razu wszystkim nie
> wyjaśniłeś na czym ona polega. Przecież to nie jest zwykłe lakierowanie, o
> jakim wszyscy tutaj się rozkrzykują. Z tego co zdążyłem się zorientować
> polega ono na elektrolitycznym wytworzeniu na powierzchni metalu
(uprzednio
> bardzo dokładnie spreparowanej) powłoki z tlenków tych metali. Jej grubość
> zazwyczaj wynosi ok. 20 um i faktycznie - takie przygotowanie radiatora
daje
> [...]
Czesc jest na zwyklym lakierze (bo juz byly gotowe pomalowane radiatory,
tylko je ucianam), czesc anodowane.
Testuje u siebie taki lakierowany i spelnia swoje zadanie.
Zobacze czy na anodowanym bedzie lepiej. Raczej watpie czy oziebi wiecej niz
te 8 stopni, ktore teraz osiagnalem na lakierowanym.
To nie procesor tylko dysk. Te radiatory sa i tak za dobre :)

Wojtek