Problem modem

Autor: rostfrei (rostfrei_at_wp.pl)
Data: Wed 18 Jun 2003 - 20:52:40 MET DST

Mam komputer: płyta A-trend 1020+, win98. Zainstalowałem modem: US
Robotics Sportster 33,3k. Przez parę dni działał w miarę dobrze, tzn od
czasu do czasu sam się rozłączał, ale można było być połączonym parę
minut. Później połączenia stawały się coraz krótsze, a obecnie uzyskuje
połączenie i od razu je zrywa: Hardware hangup by lowering DTR.
Zainstalowany w porządku, nie pisze o żadnych konfliktach z innymi
urządzeniami.

Już myślałem, że modem strzelony, ale zainstalowałem w innym komputerze
i działa bez najmniejszych problemów. Próbowałem z innym modemem:
Zoltrix cobra i sytuacja ta sama : na jednym komputerze działa na innym
od razu zrywa łącze.

Serdecznie proszę o pomoc.

Andrzej Gawron