Re: Jaki HDD 120GB?

Autor: Larus (larus_at_silesianet.pl)
Data: Wed 18 Jun 2003 - 20:26:30 MET DST

Indywiduum zwane *Flashi*, w wiadomości
<bcq4ge$jr6$1_at_atlantis.news.tpi.pl> wyprodukowało:

> Jednakze nie jest takie zamocowanie w celu ciszy ale latwosci pozniejszego
> przeniesienia dysku :) o wiele latwiej wysunac go z tych gum niz odkrecac 8
> srob (obudowa ma 7x 5.25 :) i ani jednego 3.5 :)

Możliwe, ale to właśnie z teog ta cisza głównie wypływa :-)

> i o to chodzi :)
> zadna obudowa bez wyciszania nie bedzie cicha :)

Aj tam, jak w środku będą cichutkie rzeczy, to czemu nie :-)

> wiec gadanie o cichym dysku bez wyciszania obudowy zwalniania wiatrakow
> uwazam za chwyt marketingowy producentow :)

Zwalnianie wentyli to już inna storna medalu :-)

> kiedys to moze mialo znaczenie kiedy to dyski chrobotaly tak ze pietro nizej
> slychac bylo ze dysk pracuje

Hehe.

--
Dawid "Larus" Paszkowski <larus_at_mojepc.pl> / MAD powered
  "Non qui parum habet, set qui plus qupit, paupare est"