Re: blad monitora przy starcie

Autor: Razor (qzwo_at_jc.cy_ROT13)
Data: Wed 18 Jun 2003 - 19:42:10 MET DST

Dnia: 17 cze 2003, "at" w wiadomości
"news:bcnpkj$rn4$1_at_nemesis.news.tpi.pl" napisał(a):

> a wiec w tym miejscu gdzie pojawia sie komunikat "keyboard error
> or not present" gdy nie podlaczymy klawki, ja mam "monitor
> error" i koniec. dalej sie nie da ruszyc

Widzę, że sporo czasu zajęło Ci podanie tych (nader skąpych)
szczegółów :-) Dalej nie wiemy jaki to sprzęt. Dalej też myślę, że
słowo "monitor" w tym wypadku nie ma nic wspólnego z monitorem
ekranowym. Może chodzi o "hardware monitor error"?
Ustaw sobie w BIOS'ie opcję Halt on - No errors i zobacz czy pójdzie.
Zajrzyj też na stronę producenta płyty po nową wersję BIOS'u i
poczytaj FAQ lub Troubleshooting.

--
 ___ **Pozdrawiam Razor**