Re: Testy zasilaczy ATX

Autor: Krzysiek Szczepanek (silverman_at_go2.pl)
Data: Wed 18 Jun 2003 - 19:19:04 MET DST

"Gissbourne" <gissbourne_at_wp.pl> wrote:

> Kilka komputerow w biurze. Max konfiguracja to Athlon 1GHz, 256MB,
> 2x Barracuda 40GB 7200, TNT2, 2x LAN.

Wystarczy Huntkey jak Cie stac na zasilacz za 200zl to wtedy
Enlight\Chieftec ale prawde mwoiac nie widze sensu.

> Chieftec HPC-360-202 albo cichy, albo zwykly, albo goracy, albo
> normalny, no to w koncu jaki ?

A bo ten zasilacz ma termo regulacje obrotow. I w sumie przy malym
obciazeniu bedzie cichy i moze wydmuchwiac cieple powietrze. Jak bedzie
wieksze obciazenie to bedzie glosniejszy.

Ja mam Enlighta 300W i srednia konfiguracje C1.3GHz R8500 2 HDD i
wiatrak kreci sie minimalnie i wydmuchuje cieple powietrze.

--
Krzysiek Szczepanek
Best regards from "Devil's basement"