Re: Jaki HDD 120GB?

Autor: Wicleben Wojciech (wicekrtv_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 18 Jun 2003 - 16:58:00 MET DST

> i nie chodzi tu o glosnosc generowana przez prace glowic,
> tylko przez szum "obrotowy" talerzy...
potwierdzam niestety:(( a co najciekawsze po tygodniu pracy (maly serwer)
mozna powiedziec ze wrecz bzyczy i to nie glowicami a talezami. W domu bym
sie powiesil jak by mi tak cos wylo!. Co do wydajnosci to moze i jest
wydajny ale ja nie zaowarzylem zadnej roznicy.... wporownaniu do BIV! nie
wspominajac o nowszych.
wojtek