Re: Jaki HDD 120GB?

Autor: Flashi (flashi_usun_to_at_pf.pl)
Data: Wed 18 Jun 2003 - 16:36:42 MET DST

Larus wrote:
> Indywiduum zwane *Flashi*, w wiadomości
> <bcpoi8$bbp$1_at_atlantis.news.tpi.pl> wyprodukowało:

> Ok.

> I naprawdę nie czujesz/słyszysz różnicy ?? :-)

Blachy kompa oblozone : korek/steropian/karimata
Obudowa szczelna poza wlotem powietrza wspomaganym Zalmanem F1
Zasilek jak pisalem poza obudowa na ziemi z wiatrakiem jakims Coolermaster z
termistorem ... nieslyszalny
Wiatrak wyciagajacy powietrze to 92x92(taki akurat pasil do obudowy) Zalamn
F2 ze skreconymi obrotami.
Na procku cooler skrecony na maxa ...
Grafika bez coolera ...
Na chipsetach 2 radiatory