Re: Odp: Nietypowa karta video

Autor: Karol Michalak (orient_at_wytnij_to.icho.edu.pl)
Data: Wed 18 Jun 2003 - 14:57:27 MET DST

"Michał Kazimierczak" wrote:

> hawk

> nie

Ale jak włoży następną grafikę, to czemu nie.

> to raczej nie pojdzie, gdyz:
> 1) procek nie zdekoduje
> 2) przez magistrale nie przejdzie
> 3) wogole to dziwny pomysl :)

Albo masz taki marny komputer albo system operacyjny. U mnie D1200 radzi
sobie z palcem w d... z trzema filmami jednocześnie. Tyle, że dysk rzęzi
;-)

> right :)

To już wiemy, dlaczego procek nie zdekoduje i przez magistralę nie
przejdzie. Zmień OS ;-P. W normalnym OS do filmu wystarcza karta na PCI.
Nie muszę chyba mówić jaki jest stosunek przepustowości magistrali PCI i
AGP (niech będzie nawet AGPx2 czy x4)

Pozdrawiam

Karol

--
Odpisując, wytnij wstawkę antyspamową w adresie.