Re: Porażka z modyfikacją wentylacji

Autor: Sniper (sniper10000_at_NO_SPAM.poczta.onet.pl)
Data: Wed 18 Jun 2003 - 14:18:21 MET DST

Użytkownik "Marsjanin" napisał:

> Możesz ze dwa słówka o "specjalności" tej specjalnej gąbki? :-)

Wykorzystują ją firmy zajmujące się wykonywaniem adaptacji akustycznych
studiów muzycznych. Tak się fajnie złożyło, że wpadł mi niedawno w łapki
spory kawałek takiej gąbki. Nie mam pojęcia kto jest jej producentem, ale
wiem jedno - jest potwornie skuteczna i nieziemsko droga. Niedawno na
jakiejś amerykańskiej stronce znalazłem coś podobnego - kosztowało jakieś
250$ za komplet do obudowy midi-tower.

Pozdrawiam,
Sniper