Re: Tuner TV Leadtek Winfast 2000 XP czy inne propozycje ?

Autor: A_Zet (adek124_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 18 Jun 2003 - 13:25:21 MET DST

Dnia Wed, 18 Jun 2003 12:00:55 +0200, "kradek" <r.kuleczka_at_gazeta.pl>
napisał(a):

>Jak w temacie

Mam mieszane uczucia co do tej karty. Kupilem ja dlatego, ze
wczesniej posiadana karta, WinView600 bodajze, tez tej samej firmy,
odmowila mi posluszenstwa pod XP z powodu braku sterownikow dla tego
systemu. Z karty tej, pod W98, bylem bardzo zadowolony.

Roznica podstawowa na niekorzysc tej nowej jest taka, ze stara byla
niezmiernie przyjazna pod wzgledem konfirugowalnosci dla wygody
uzytkownika (na przyklad na nowej nie mozna programowac kolejnosci
kanalow w rodzaju: 1 - TVP1, 2 -TVP2 itp).

Jakosciowo wydaja mi sie rownie dobre, ale... :-)

W trakcie uzytkowania zmienilem plyte i procesor (z Soltek67B i C333
na ECS K7S5A PRO i AthlonXp1700+). W efekcie przestalo mi dzialac
radio z tej karty, wywala po prostu oprogramowanie przy kazdej probie
uruchomienia FM. Nie wiem, co jest przyczyna, procesor czy tez plyta,
w kazdym razie dupa blada z radia.

Niemniej podkreslam, ze obraz jest bez zarzutu.

--
Adek