Re: MSI KT3V +stara k.graficzna)?

Autor: Wasiuk (wasiukNOSPAM_at_2com.pl)
Data: Wed 18 Jun 2003 - 12:28:57 MET DST

> No przeciez KT3V obsluguje AGPx1/x2/x4...

Jestes pewien to zobacz tu bo nie ma sensu sie sprzeczac o oczywiste rzeczy:
http://www.msicomputer.com/product/detail_spec/product_detail.asp?model=KT3V

> a Savage4 byl tylko na AGPx4 (jak
> sama nazwa wskazuje) :)

No akurat ta nazwa nic nie ma wspolnego z AGP 4x wierz mi...np: byly karty
Savage4 GT i LT i one byly tylko na 2x, dopiero od Savage4 Pro zaczely sie
4x/2x. Ale tak mi sie zdaje ze te GT i LT to byly zaledwie max. 16 MB a
koles tu cos pisal o 32 MB czyli jest mozliwosc ze ma Pro ale glowy nie
dam.

--
Pozdrawiam
Wasiuk