laptop na raty w Warszawie

Autor: Marcin Cylke (marcin_cylke_at_o2.pl)
Data: Wed 18 Jun 2003 - 12:19:56 MET DST

Czesc
Czy moglibyscie mi polecic jakies sklepy w Warszawie, gdzie maja duza
oferte laptopow? Chcialbym zakupic takowego na raty. W zwiazku z tym
doszukalem sie ofert typu - raty 0% - ale to w roznych wielkich
molochach jak Media Markt. Czy tylko oni oferuja tego typu rzecz czy
moze jeszcze inne, mniejsze sklepy?

Jesli tylko w supermarketach jest taka mozliwosc, to gdzie maja
najwiekszy wybor?

Pozdrawiam

--
|  o        | "Even if a samurai's head were to be suddenly |
| `|,  \.,o |  cut off, he should still be able to perform  |