Re: MSI 6337 LE5 i Cel 1.4GHz ?

Autor: rafi (zr_at_2com.pl)
Data: Wed 18 Jun 2003 - 11:03:10 MET DST

Użytkownik wrote:
> [...]

To oznacza prawdopodobnie, że przy biosie 7.3 bądz 7.4 procek może nie
działać poprawnie. Ale na 100 % procek ten bedzie ci działał na tej płycie.
Co do płyty to ja póściłem 1.3GHz na boxowym coolerku intela 1300GHz_at_1688MHz
na FSB 130 MHz przy 1.55Vcore. Więcej nie poszedł bo procek nie jest z tych
co sie łątwo kręcą, mały cooler.
Procki te są naprawde wydajne !!!!!

Ma jeden moze feler (a może sie myle) wskaźniki pokazują mi wysoką temp.
procka - ok. 45 C mimo że radiator jest naprawde chłodny.
Ale generalnie myśle że nie odbiega jakosciowo od TUSLa-2C czy też ST-6.

pozdrawiam
rafi

p.s. Kupujesz ten sprzęt nowy czy używany ??? Jeśli tak to ile takie
kosztuje ?