Re: IBM, Dell czy Compaq ??

Autor: Rafał Brzoskwinia (brzosk_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 18 Jun 2003 - 10:36:44 MET DST

Użytkownik "Marcin Ozdzinski" <mozdzins_at_WONSPAM.simplusnet.pl> napisał w
wiadomości news:bcp27k$8re$1_at_news.mch.sbs.de...

> Dlatego nie warto kupować w Polsce.W naszym pieknym kraju rok a za Odrą
> nie dość że taniej to 3 lata !!!

Proponował bym najpierw sprawdzić, a potem coś napisać
Każdy z w/w producentów ma notebooki z roczną dwuletnią i trzyletnią
gwarancją.
Z tym , że kolega Jarek za 4 tyś to nie kupi żadnego notebooka tych firm
(nowego) w Polsce.
Może w USA tam jest zdecydowanie taniej bo w Europie też marne szanse.
A co do polecania to dość ciężo polecać firmę (wszystkie mają notki niezłe
klasowo), raczej skupiłbym się na tym co można dostać za określoną cenę,
spradziłbym jaki jest procesor mobile, czy zwykły - wiąże się to ściśle z
długością pracy na bateriach i hałasem, później spradziłbym co mi bardziej
odpowiada -touchpad czy trackpoint (IBM), i jakie porty posiadają - jak
wiadomo notebooka dość trudno rozbudować ( a jeśli już to jest to dość
kosztowne).

Rafał