Re: Wyciszenie i chlodzenie dysku

Autor: Shaman (mynews_at_space.pl.usunto)
Data: Wed 18 Jun 2003 - 10:24:03 MET DST

> Ja nie mam zamiaru nikogo obrazac. Zwrocilem sie bezposrednio, wiec
> napisalem "Pan", ale widze ze Tobie nic dzisiaj nie odpowiada ;)
> Naprawde ta dyskusja jest bardzo NTG.

Miszczu! Walnij fotki na stronkę, dodaj do tego jakiś odpowiedni opis i rzuć
na grupe linka - grupa będzie wdzięczna.. a Ty zadowolony

 ale Ty zamiast podzielenia się wiedza i zamiast odsyłacza do KnowHow
proponujesz coś innego - mianowicie zakup swojego pomysłu.. i w zasadzie nie
byłoby w tym nic złego gdybyś nie reklamował tego na grupie.. więc skończ
udawać że się nic nie stało.. jeśli decydujesz sie na sprzedaż swojego
pomysłu to OK.. ale nie mieszaj do tego tej grupy i nie spodziewaj się że
zostaniesz bohaterem.. stajesz dobrowolnie po drugiej stronie barykady i
masz na co zasłużyłeś

Shaman