Oznaczenia na pl. gl. 5MVP3

Autor: Arkadiusz Dudka (arekdudka_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 18 Jun 2003 - 00:09:35 MET DST

Witam !

Na plycie glownej Lucky Star 5MVP3 (plyta produkowana okolo 5-ciu lat temu)
sa oznaczenia przy zlaczach do podlaczenia np.: glosnika lub diody HDD.
Jednak jest kilka ktorych nie rozumiem do czego wlasciwie sluza. Sa to:
SOFT-PWR/SUSPEND, TB-LED, KEYLOCK i PW-LED. Na obudowie mam przycisk wl/wyl,
reset, STB oraz diody HDD, POWER i STB. Wszystkie podlaczone oprocz STB,
domniemam ze STB to stan czowania lub cos takiego. Czy zlacza na plycie maja
cos wspolnego z funkcja STB?
Jeszcze druga sprawa, czy moze ktos wie gdzie mozna pobrac uaktualnienie
BIOSu do tej plyty. Firma Lucky Star zawiesila dzialanie swojej strony, a na
innych zrodlach na ktore trafilem w sieci nic takiego nie ma. Znalalem tylko
BIOS podobny bo do 5MVP3 Rev 4.0, a ja mam Rev 2.0 (czy ma to duze
znaczenie?).

Pozdrawiam Arkadiusz Dudka.