Re: stary komp -> problemy z uruchomieniem

Autor: Kuba (jakub.kawa_at_NOSPAM.gazeta.pl)
Data: Tue 17 Jun 2003 - 21:57:38 MET DST

Witam.
Powodem tego co dzieje sie z twoim kompem może być miedź na stykach karty
graficznej(w końcu to miedź a jak wiadomo miedź śniedzieje.)
U mnie tez tak bylo ale pomoglo to:

-Wyjmij karte graficzną z płyty gł.
-Weź kawałek jakiegoś mateiału lub chusteczke chigieniczną i przetrzyj styki
na karcie graficznej(tylko nie mocz chusteczki w niczym!!!!!)
-Włóż kartę spowrotem i spróbuj odpalić kompa
Jak pomoże daj znać.

Pozdrawiam Kuba.